Egyesült Vargha Napló Művek

Egyesült Vargha Napló Művek

114. Őszi "ínyenctúra" képanyag I.: Anyukám Mondta (Encs), Percze (Mád), Neked Főztem (Balatonfüred)

2018. november 13. - hamar

Íme a képanyaga azoknak a kóstolásoknak, amelyek 2018 őszén estek meg. 

Anyukám Mondta, Encs, harmadszor

Ízelítő: szardella, burrata, pármai sonka

Kápiakrémleves kecskesajtos grissinivel

Egy adag steak fele salátával és sült burgonyával

Tonkababos panna cotta

Percze (Mád), negyedszer

Sajnos nem tudtam jó képet csinálni életem legfinomabb, zempléni sajtos Cézár salátájáról és a vaddisznóraguslevesről, de a főétel is lenyűgöző volt, íme:

Paprikás krumpli

Csokis mézeskalács madártej fagyival

Neked Főztem (Balatonfüred), először

dsc_0014.jpg

Nyáron már lenyűgözött a zánkai Neked Főztem főétele, így kipróbáltam a füredi nagytesót is

dsc_0017.jpg

Sütőtökös csirkegulyás, juhtúró gombóc

dsc_0018.jpg

Vörösboros kakaspörkölt, kapros túróval töltött zsemle, tejfölhab 

dsc_0021.jpg

Ez persze már a Bergmann Cukrászdában van, egy finom gesztenyés krémes

A következő képanyagban várható: Zománc (Vászoly), Kreinbacher (Somlóvásárhely), Kővirág (Köveskál) és All'Elefante (Pécs).

A nyáron újonnan kipróbált helyekre, úgymint Neked Főztem (Zánka) Déli Part BBQ (Siófok) és Mala Garden (Siófok) vissza szeretnék még térni a következő nyárig, ha ez sikerült, akkor teszek fel képeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://evnm.blog.hu/api/trackback/id/tr1614299077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása