Egyesült Vargha Napló Művek

Egyesült Vargha Napló Művek

125. 4 ország 2019 áprilisában

2019. május 27. - hamar

Munkámból adódóan 2019 áprilisában 3 teljes és bő 1 napos utazós napot töltöttem Görögországban. Az út céljáról szóló összefoglaló munkahelyem, a Migrációkutató Intézet honlapján jelent meg, képekkel. Kattints ide!

Előtte pedig Triesztben és környékén jártunk barátaimmal, egy pici ljubljanai megállást (alvást) beiktatva odafelé. A jól sikerült pihenésről a Borsmentára írtam cikket, mely ide kattintva olvasható. 

Utána Angliában jártam, Londonban, Doverben és Canterbury-ben. Erről most részletes képanyagot nem tennék ki ide, az út mindenesetre nagyon jól sikerült. Londonban a Victoria&Albert Múzeumban jártam, az állandó kiállítást néztem, valamint a Tate Modernben, ahol egy Pierre Bonnard kiállítást. Ő egy remek posztimpresszionista francia festő volt. Emellett sokat sétáltam a városban, ahol térkép nélkül is tökéletesen el tudok már tájékozódni. Doverben a fehér sziklákon tettem egy kört, elég jó, esőmentes időben, hoztam is egy darab krétamészkövet emlékbe. Canterbury-ben pedig alaposan bejártam az óvárost és a katedrális fallal körülvett közvetlen környékét, az anglikán egyház szívét. 2022-re elkészül a teljes komplexum felújítása, úgyhogy javaslom, hogy mindenki aki szereti a történelmet vagy a szépséget, esetleg mindkettőt, kerekedjen majd fel akkor és ki ne hagyja!

A bejegyzés trackback címe:

https://evnm.blog.hu/api/trackback/id/tr514665781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása